SSS

Aradığınız cevabı bulamadınız mı? Destek için support@minjuanrong.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Siparişler ve Ödemeler

Siparişimi değiştirebilir miyim?

Eğer siparişiniz gönderildiyse, değiştiremezsiniz. Siparişiniz henüz gönderilmediyse, bizimle iletişime geçerek siparişinizi değiştirebilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz gönderilmediyse, iptal edebilirsiniz. Eğer gönderilmişse, o zaman herhangi bir değişiklik yapmamız mümkün değildir. Teslimatta paketi reddedebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında, otomatik olarak ücretiniz iade edilir.

Hangi ödeme metodlarını kabul ediyorsunuz?

Web sitemizden alışveriş yaparken banka kartı veya kredi kartı kullanabilirsiniz. Ayrıca desteklediğimiz diğer bir ödeme yöntemi de Paypal`dir. 

Nakliye

Yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?

Evet, dünyaya gönderim yapıyoruz.  Kargo maliyetleri uygulanacak ve ödeme sırasında sepette gösterilecektir. Yıl boyunca çeşitli indirimler ve promosyonlar düzenliyoruz, bu yüzden özel fırsatlar için bizi takipte kalın.

Yurtdışı alımlarınız için lütfen www.minjuanrong.com sitesini ziyaret edin.
Yurt içi alımlarınız için lütfen www.minjuanrong.com.tr sitemizde kalın.

Siparişim ne kadar zamanda gelir?

Bu, sizin bulunduğunuz yere bağlıdır. Türkiye’de verilen siparişler 2-4 iş günü içinde ulaşır. Yurt dışı gönderimler genellikle 7-16 gün arasında sürebilir. Teslimat detayları, onay e-postanızda belirtilecektir.

Siparişler 1-2 iş günü içinde kargoya verilir. Hafta sonları ve resmi tatiller hariç.

Türkiye’ye Standart Kargo ile: 2-4 iş günü
Diğer Ülkelere Standart Kargo ile: 7-12 iş günü
Diğer Ülkelere Hızlı Kargo ile: 2-4 iş günü

Ürünlerimi hala alamadım, ne yapabilirim?

En hızlı ve en iyi kargo seçenekleriyle ürünlerinizi göndermeye özen gösteriyoruz. Ekibimiz, her zaman en hızlı ve en güvenilir standart kargo seçeneklerini araştırır. Eğer paketiniz beklenenden daha uzun sürede ulaşmazsa, birkaç gün daha bekleyin. Ve endişelenmeyin; eğer paketinizi kaybedersek, her zaman paranızı iade edebilir veya yeniden gönderebiliriz.

İadeler ve Geri Ödemeler

İade kabul ediyor musunuz?


Evet, 30 günlük iade politikamız bulunuyor. Bu, ürünü teslim aldıktan sonra iade talebinde bulunmak için 30 gün süreniz olduğu anlamına gelir.

İadeye uygun olmak için, ürününüz ilk aldığınız hale uygun olmalı, hiç kullanılmamış veya giyilmemiş, etiketleri takılı ve orijinal ambalajında olmalıdır. Ayrıca, faturanız veya satın alma belgeniz de gerekir.

İade başlatmak için bizimle support@minjuanrong.com adresinden iletişime geçebilirsiniz. Yurt dışından yapılacak iade göndermeleri sizin sorumluluğunuzdadır. Lütfen, iadelerin aşağıdaki adrese gönderilmesi gerektiğini unutmayın:

Alıcı: Minjuan Rong
Adres: Tahtakale Mah. Tahtakale Cad. Santral Center İş Merkezi
B Giriş No: 7 İç Kapı No: B251-252
Eminönü / Fatih / İstanbul, TÜRKİYE
Posta Kodu: 34116

veya

Alıcı: Minjuan Rong
Adres: Room 1602, Building A, Jinfuyuan Building
No. 800 Chouzhou North Road, Choucheng Street, Yiwu City, Zhejiang Province, ÇİN
Posta Kodu: 322000

İade talebiniz kabul edilirse, size bir iade kargo etiketi ve paketinizi nasıl ve nereye göndereceğinizle ilgili talimatlar gönderilecektir. Önce iade talebinde bulunmadan ürünleri göndermeniz kabul edilmeyecektir.

Kayıp ve Hasar Görmüş Kargolar?


Gönderinizi teslim aldıktan sonra kontrol edin ve ürününüzde hasar, arıza veya yanlış ürün varsa derhal bizimle iletişime geçin, böylece durumu değerlendirebilir ve çözüm sağlayabiliriz.
Eğer bir kargo kaybolursa, tekrar göndereceğiz. Bir veya iki ürün hasar görmüşse, memnuniyetle iade veya bir sonraki siparişinizle birlikte gönderebiliriz.
Tüm kargo hasar görmüş veya kaybolmuşsa, tekrar göndermekten memnuniyet duyarım.

Paramı nasıl geri alabilirim?


İadenizi teslim aldığımızda ve inceledikten sonra size bildireceğiz ve geri ödemenin onaylanıp onaylanmadığını söyleyeceğiz. Onaylanırsa, geri ödemeniz otomatik olarak orijinal ödeme yönteminizle 10 iş günü içinde yapılır. Ayrıca, bankanız veya kredi kartı şirketinizin geri ödeme işlemlerini ve yansıtmasını biraz zaman alabileceğini unutmayın.
İadenin onaylanmasından itibaren 15 iş günü geçtiyse, lütfen bizimle support@minjuanrong.com adresinden iletişime geçin.

Bu geri ödeme, ilk teslimat ücretini içermez.

Geri ödemeyi, ödediğiniz tutar üzerinden yapıyoruz, ürün fiyatı değil (promosyon kodları kullanıldıysa).

Genel

Minjuan Rong aksesuarlarımız hakkında genel bir sorunuz mu var? Genel Sıkça Sorulan Sorular (SSS) bölümümüz, garanti, test raporları ve sağlık gibi çeşitli konuları kapsayan yaygın sorulara kapsamlı yanıtlar sağlar. Gereken bilgileri alarak bilinçli kararlar verebilir ve ürünlerimizle sorunsuz bir deneyim yaşayabilirsiniz.

Ürünleriniz garanti altında mı?

Takılarımız, saatlerimiz ve deri ürünlerimiz, normal kullanım koşulları altında sipariş tarihinden itibaren 6 ay garanti altındadır.

Pillerin ve saat camının değiştirilmesi garanti kapsamında değildir, çünkü bunlar ürünün normal aşınma ve yıpranmasının bir parçasıdır.

Güneş gözlükleri ve hazır giyim ürünleri için, ürün elinize ulaştıktan sonra 10 gün içinde herhangi bir kusuru fark ederseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Bu 10 gün sonrası olumsuz bir bozulma durumunda ise, lütfen sorunu anlatmak üzere müşteri hizmetleri departmanımızla iletişime geçmekten çekinmeyin.

Tüm aksesuarlarınız anti-alerjik mi?

Evet, hepsi anti-alerjiktir ve mağazamızda sattığımız tüm ürünler nikel, kurşun ve kadmiyum içermez.

Satışa sunduğunuz ürünlerin test raporları var mı?

Evet, REACH test raporlarımız bulunmaktadır. İşte bazı test raporlarımızı aşağıda görebilirsiniz:


18K gerçek altın kaplı zincirlerin raporunu indirmek için buraya tıklayın


18K gerçek altın kaplı küpelerin raporunu indirmek için buraya tıklayın


Asetat Malzemelerden yapılmış ürünlerin raporunu indirmek için buraya tıklayın


Stainless Steel (Paslanmaz Çelik) Malzemelerden yapılmış ürünlerin raporunu indirmek için here tıklayın


Zirkonlu ve 18K Gerçek Altın Kaplı Ürünlerin raporunu indirmek için buraya tıklayın


Ham Pirinç Malzemeden yapılmış ürünlerin raporunu indirmek için buraya tıklayın


Akrilik Malzemeden yapılmış ürünlerin raporunu indirmek için buraya tıklayın

Daha fazla test raporu gerekiyorsa, lütfen bizimle iletişime geçin; email

Telif Hakkı ?

Eğer sitemizde, tasarımınıza kopya olduğunu düşündüğünüz bir model görürseniz, lütfen bizimle iletişime geçin. Sizinle birlikte çalışarak, bu modeli sadece mağazamızdan değil, aynı zamanda tedarik kaynaklarından da kaldıracağız.

Aradığınız cevabı bulamadınız mı?

Size yardımcı olmak için buradayız. Aradığınız bilgiyi bulamadıysanız, lütfen bizimle doğrudan iletişime geçin. Ekibimiz size yardımcı olmaktan memnuniyet duyar.

Bize Ulaşın